Odbył się pierwszy Jack Wolfskin Lądek Film Tour!

Spis Treści

Aż 11 tysięcy pasjonatów outdooru, 6 niesamowitych filmów i 9, a nie, jak pierwotnie planowaliśmy, 7 miast Polski – tak w błyskawicznym skrócie wyglądał Jack Wolfskin Lądek Film Tour czyli comiesięczne spotkania filmowe stworzone przez Watahę oraz platformę FilmyGórskie.pl

Zobacz zwiastun Jack Wolfskin Lądek Film Tour

Chcieliśmy, aby Jack Wolfskin Lądek Film Tour był miejscem cyklicznych spotkań, dla ludzi takich jak my, jak Wataha, dla miłośników outdooru, podróży i przygód oraz mierzenia się z górami i własnymi słabościami. A jak organizować takie wydarzenie, to tylko z ludźmi, którzy świat filmowy oraz klimat gór znają od podszewki! FilmyGórskie.pl tworzą właśnie tacy pasjonaci! Od 27 lat tworzą oni także Festiwal Górski im. Andrzeja Zawady w Lądku Zdroju, który stał się miejscem spotkań zapaleńców, ale także przestrzenią inspiracji do bliższych i dalszych wypraw, a także w głąb… siebie.

Z połączenia esencji wilczej natury Jack Wolfskin oraz górskiego DNA FilmówGórskich.pl, powstał Jack Wolfskin Lądek Film Tour. Wydaje nam się, że ten duet przypadł do gustu widzom, którzy tłumnie odwiedzali seanse w całej Polsce!

jack wolfskin lądek film tour

Łącznie odwiedziło nas 11 tysięcy osób, którzy wspólnie z nami kibicowali bohaterom filmów w ich podróżniczych wyprawach i górskich wyzwaniach. Wspólnie zdobywaliśmy najwyższe szczyty świata bez żadnych zabezpieczeń, podróżowaliśmy rowerem z Amsterdamu do Singapuru, odkrywaliśmy kobiecą wspinaczkę w Iranie oraz zjeżdżaliśmy wzdłuż najwyższych wodospadów na Ziemi. Brzmi inspirująco? Właśnie tak było!

„Jeden z najlepszych filmów o tej tematyce ostatnich lat. Dawno żaden film tak mnie nie poruszył. Polecam!” - Magda

„Absolutnie genialny film! Gorąco polecam!” - Ewa

„Wczoraj było fantastycznie!” - Gosia

Naszą filmową podróż rozpoczęliśmy od seansu filmu The Alpinist, który rozgrzał naszą publiczność tak bardzo, że zorganizowaliśmy 7 kolejnych, dodatkowych projekcji, które pozwoliły zobaczyć ten film większej publiczności.

Zobacz zwiastun The Alpinist, który podbił serca wilczej publiczności:

the alpinist lądek jack wolfskin

Pierwsze seanse naszej filmowej ramówki odbyły się w 7 miastach Polski, ale już wkrótce po licznych pytaniach lokalnych, wilczych społeczności, rozszerzyliśmy cykl filmowy o kolejne miasta, Szczecin i Bydgoszcz, które zostały z nami już do samego końca projektu.

Dzięki połączeniu sił ekipy FilmyGórskie.pl i watahy Jack Wolfskin, nasze spotkania nie były jedynie (albo aż!) ucztą filmową, ale także wydarzeniem, którym towarzyszyło wiele wilczych akcji, które również doceniliście!

lądek film tour

Seansom towarzyszyły:

• nigdy niepublikowane wcześniej wywiady ze znanymi podróżnikami, Martyną Wojciechowską i Michałem Królem, o trudach i specyfice ich wypraw,
    • pokaz nagrodzonych filmów w ramach kursu PROJEKTFILM.PL,
    • konkursy z wartościowymi nagrodami,
    • za udział w każdym seansie, każdy z uczestników otrzymywał 10% zniżki na zakupy w sklepach stacjonarnych Jack Wolfskin, które łączyły się nawet do -40%!
    • za udział we wszystkich seansach widzowie mogli otrzymać Wilczą Paczkę, zawierającą limitowaną edycję gadżetów spod znaku wilczej łapy.

wolfskin lądek film tour

Najlepsze dopiero przed nami!

W maju zakończyliśmy naszą filmową podróż pełną inspirujących ludzi i niezwykłych, outdoorowych przygód, jednak to jeszcze nie koniec naszej wspólnej podróży. Już we wrześniu zapraszamy na start kolejnego sezonu naszej filmowej uczty. Nasze wydarzenie spotkało się z tak gorącym przyjęciem, że musimy znowu spotykać się w kinie! Już teraz zapraszamy na jesienną edycję Jack Wolfskin Lądek Film Tour! O szczegółach wydarzenia będziemy informować na grupie „Wilcze Podróże”, na którą już teraz Was zapraszamy! Do zobaczenia w kinach!

festiwal filmów górskich lądek

Powiązane Wpisy

Drugi sezon Jack Wolfskin Lądek Film Tour rusza już za chwilę!

Wataha zaprasza do kin na drugi już sezon przeglądu filmów outdoorowych. Przygotowaliśmy topowe projekcje oraz niezapomniane przeżycia. Przyjdź na seans i daj się porwać fascynującym historiom! Przez cztery miesiące wyświetlać będziemy wyselekcjonowane filmy z największych festiwali filmowych. Pięć ekscytujących tytułów będzie można zobaczyć kolejno w kinach w siedmiu największych miastach Polski. Czytaj więcej

Komentarze (0)

Dziękujemy, że byliście z nami na 27. Festiwalu Górskim w Lądku-Zdroju!

Tegoroczną edycję festiwalu zorganizowano w terminie 8-11 września 2022 roku, a Jack Wolfskin był jego jednym z głównych – złotych sponsorów. W Wielkim Namiocie Jack Wolfskin odbywały się prezentacje podróżników, wspinaczy i alpinistów, projekcje filmów, tam też miały miejsce Gala Rozdania Nagród Filmowych i uroczyste zamknięcie festiwalu. Jednak obecność watahy w Lądku nie była czysto symboliczna – o czym mieliście okazję przekonać się na miejscu. Czytaj więcej

W sezon wiosna/lato 2022 wchodzimy z przytupem – nowa kolekcja już dostępna!

Kiedy na horyzoncie pojawia się coraz więcej słońca, a dni są na tyle długie, że do domu nie wracamy już po ciemku, to znak, że nadchodzi wiosna! Wraz z wiosną witamy też nową kolekcję w Jack Wolfskin – zdecydowanie było na co czekać, bo w tym sezonie sporo się wydarzyło. Ciekawi nowości? Zapraszamy do przejrzenia najważniejszych z nich. Czytaj więcej